perjantai 6. helmikuuta 2009

Sairastelua, sairastelua, sairastelua

Tässä viikossa nyt ei oo hirveesti mitää kirjottamista, sillä ei oo tapahtunut yhtää mitää ku ollaan oltu kipeenä koko viikko. Maanantaina, tiistaina ja perjantaina kaks nuorimmaista oli kotona ja keskiviikkona nuorin. Eli torstaina ei ollu ketää kotona, mutta mää olin mun koulussa ja kuitenki ku meillä nyt on ollu taas 10-20 asteen pakkaset, niin ei sitte lähdetty nuorimmaisen kanssa päivällä mihinkää, ettei vaan vilustus uudestaan. Eli siis flunssaa on ollu ja kuumetta. Määkii on sitte siinä sivussa saanu tartunnan, mutta ainaki toistaiseksi ilman kuumetta, yskää ja nuhaa vaan. Kotona ollessa ollaan katottu leffoja ja muita lasten ohjelmia telkkarista, väritetty, pelattu pelejä ja sit lapset nyt on leikkiny keskenäänki ja tietenki nukkunu ku ovat kuumeessa. Eli mulla jäi nyt sitte käymättä spinningi maanantai aamuna, yoga keskiviikko aamuna ja perjantai aamun sali reissu. Pääsin onneksi kuitenki spinningiin keskiviikkona (se on illalla) ku rupes jo tuntuu selässä tosi kipeeltä ku en ollu liikkunu neljään päivään yhtää. Mulla voi selkä heti paljon paremmin ku sen kanssa pääsee liikkumaan. Normaalisti liikun sen kanssa tosi monta kertaa viikossa, niin sitte se heti suuttuu, jos jää neljäki päivää väliin ilman liikuntaa. Torstai iltana kävin tenniksessä ja ens viikolle lupasivat sen mailan mulle sieltä. Tilasin sen viime viikolla ja sanovat et menee pari viikkoa, et ehkä nyt sitte ens viikon torstain tunnille saan jo oman mailan. Tiistai aamunaki onneksi pääsin kouluun ku hostisä oli niin ihana, että jäi pois töistä pariksi tunniksi aamulla, et mää pääsin kouluun. Siellä sainki kohteliaisuuden ku yks mies (tää jonka kanssa keskutelin aikasemmin, et missä suomi sijaitsee) kysy, että minkä ikänen oon. Sit ku sanoin että oon 21, niin se sano, että ihan oikeesti, mää luulin, että sää oot 18. :D Ja 18 pitää olla että etes pääsee tohon kouluun sisään. Siitä se järkytty suuresti ku mää olin sit vanhempi ku se. Se nimittäin täyttää vasta tänä vuonna 21. Perjantai iltana kävin sit pelaa jääkiekkoa ku oli oikeesti taas pakko päästä liikkumaan tän selän kanssa. Sain kolme fania yleisöön; brasillialaisen, saksalaisen ja meksikolaisen. Ku ne kerto, et tulevat kaikki katsomaan mun peliä, olin, et ihan oikeestiko. No, saahan tonne tulla. Mää tosin oon keränny varmaan eniten yleisöä. Yleensä siellä ei nimittäin oo ketään katsomossa ja yleensä ku siellä joku on, niin se on katsomassa mua ja mulla nyt on ollu jo aika monta katsojaa. Pelattiin valkosia vastaan 1-1. Ihan hyvä peli oli ja kiva oli pelata.

Keskiviikkona katottiin tytön kanssa Joulupukki ja noitarumpu leffa, jonka saivat lahjaksi pukilta. Tyttö tykkäs siitä kovasti ja se halus ehdottomasti näyttää sen perjantaina veljelleen ku olivat molemmat kotona. Pikkuveliki tykkäs kovasti. Eli joulutunnelmissa ollaan myös oltu tällä viikolla ja hyvän lahjan osas pukki tuoda. :)

Tosi hyvään saumaan tää munki sairastuminen sattunu, sillä lähden nyt viikonlopuksi kahden kaverin (puolalaisen ja saksalaisen) kanssa Niagaran putouksille ja Torontoon. Tarkotus on lähtä aikasi lauantaina aamuna ja tulla takasi sunnuntaina, todennäköisesti aika myöhään. Ja mun on vielä tarkotus olla kuskina ku mennään mun autolla ja oon nyt kamalassa flunssassa. Toivottavasti ei nostata kuumetta. Kirjotan sitte Kanadan reissun tänne omaanaan alkuviikosta, mikäli nyt etes selviän hengissä koko reissusta tän mun vointini kanssa.

Ei kommentteja: