sunnuntai 6. heinäkuuta 2008

Huomenna kaikki alkaa

Huomenna tosiaan on se kauan odotettu lähtöpäivä. Kummallisinta tässä on se, että mua ei jännitä juuri yhtää. En ymmärrä et missä on vika! No, eiköhän se tässä illan päälle rupee jännittämään. Aamulla lähetään joskus neljän aikaan ajamaan lentokentälle päin ja sit 13.40 lähtee kone suomen kamaralta. Eniten mua pelottaa mun selän puolesta. Mulla on sen kans ongelmia, et saa nähä miten pärjään sen kans 12 tunnin lentomatkustamisen ja sit vielä tyyliin 6 tunnin automatkan meiltä kentälle. Onneksi särkylääkkeet on keksitty. :)
Laukut on jo käytännössä pakattu. Enää puuttuu jotai pientä kuten hammasharjaa ja semmosta.
Perheen kanssa ollaan koko ajan mailailtu ja ne odottaa jo innolla mua sinne. Kiva mennä ku tietää että mua ollaan sinne odotettu. :) Torstai iltana lennän sitte sinne perheeseen. Se on suomen aikaa jo perjantain puolella ku oon perheessä. Mut kirjottelen sitte lisää ku oon amerikassa. Kerron sitte et millasta oli orientaatiossa. :)

3 kommenttia:

Virpi kirjoitti...

Hei!!

Wow.. :) Sulla lahto huomenna. Hitsit etta menee aika niin mahdottoman nopeeta!
Joo, ma meen kylla perheeseen, jos nyt vaan niita kuvia sais. Mut eikohan ne ma tai ti saa ne kuvat sinne nettiin laitettua.. :P

Onnee matkaan ja toivottavasti kaikki sujuu hyvin. :) Kirjoittelehan kun taas ehdit.

Anonyymi kirjoitti...

Moro!!

Sullahan alkaa olla se perheeseen siirtyminen lähellä!

Meillä näiltä näkymin on ens viikolla talokaupat tehty. Yritän tosiaan jossain vaiheessa saada sen skypen toimintaan!

Muistahan kirjotella tänne paljo!

Riikka kirjoitti...

Toivottavasti pääsit sinäkin hyvin perille ilman sen kummempia selkävaivoja tai muitakaan ongelmia :) Meikäläisellä ensimmäinen lauantai USA:ssa ja toistaiseksi hyvin pyyhkii. Ehkä vähän yksinäistä vielä kun ei tunne ketään mutta eiköhän se tästä muutu pian :)